Producenci
Promocje
Rower elektryczny Electra Ghostrider GO! 5i CZARNY
Rower elektryczny Electra Ghostrider GO! 5i CZARNY

12 599,00 zł

Cena regularna: 16 499,00 zł

Najniższa cena: 10 499,00 zł
szt.
Marin Alcatraz
Marin Alcatraz

4 826,00 zł

Cena regularna: 5 999,00 zł

Najniższa cena: 5 265,01 zł
Marin Rift Zone 29 3
Marin Rift Zone 29 3

9 876,00 zł

Cena regularna: 12 499,00 zł

Najniższa cena: 9 865,01 zł
Marin Rift Zone 27,5 2
Marin Rift Zone 27,5 2

8 999,10 zł

Cena regularna: 9 999,00 zł

Najniższa cena: 8 665,01 zł
Marin Rift Zone 29 2
Marin Rift Zone 29 2

8 226,00 zł

Cena regularna: 9 999,00 zł

Najniższa cena: 9 065,01 zł
Marin Rift Zone 29 1 2022
Marin Rift Zone 29 1 2022

6 726,00 zł

Cena regularna: 8 300,00 zł

Najniższa cena: 6 765,01 zł
Marin Pine Mountain 1
Marin Pine Mountain 1

5 399,00 zł

Cena regularna: 5 999,00 zł

Najniższa cena: 5 465,01 zł
Marin Team Marin 1 2023
Marin Team Marin 1 2023

4 846,00 zł

Cena regularna: 6 999,00 zł

Najniższa cena: 5 465,01 zł
Marin Gestalt 1
Marin Gestalt 1

4 526,00 zł

Cena regularna: 5 399,00 zł

Najniższa cena: 4 725,01 zł
Marin Larkspur 2
Marin Larkspur 2

4 276,00 zł

Cena regularna: 4 599,00 zł

Najniższa cena: 4 365,01 zł
Marin Bobcat Trail 5
Marin Bobcat Trail 5

4 026,00 zł

Cena regularna: 4 299,00 zł

Najniższa cena: 3 735,01 zł
Marin Gestalt
Marin Gestalt

3 326,00 zł

Cena regularna: 3 899,00 zł

Najniższa cena: 3 375,01 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 34 343 86 14.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@centerbike.pl lub telefonicznie: 34 343 86 14. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. Po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań na załączony numer konta zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl